نتایج نظام‌نامه‌ی نظارتی سازمان بهزیستی منتشر شد/ کسب ۲۲ رتبه‌ی عالی بهزیستی خراسان رضوی در ارزیابی بهزیستی کشور

مسؤول دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ۲۶ واحد اداری و دفاتر معاونت‌های تخصصی بهزیستی خراسان رضوی در سطح بهزیستی‌های ۳۲ استان کشور، ۲۲ مورد عالی و ۴ مورد خوب ارزیابی شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، کاظم شبانی ضمن اعلام این خبر گفت: از 26 واحد اداری و دفاتر معاونت‌های تخصصی بهزیستی خراسان رضوی در سطح بهزیستی‌های 32 استان کشور، 22 مورد عالی و 4 مورد خوب ارزیابی شده است.

وی  افزود: در ارزیابی سازمان بهزیستی از عملکرد نیم سال دوم 1398 از کارکرد بهزیستی‌های سراسر کشور، دفاتر حوزه معاونت توانبخشی، حوزه مدیرکل، معاونت پیشگیری، معاونت اجتماعی و معاونت مشارکت‌های مردمی و پشتیبانی، که نتایج ارزیابی آنها قطعی شده، به رتبه‌های عالی و خوب دست‌ یافته‌اند.

به گفته‌ی این مسؤول بر اساس این ارزیابی، دفاتر پیشگیری و درمان اعتیاد، مشاوره و امور روان‌شناختی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که زیرمجموعه‌ی معاونت پیشگیری است، به رتبه‌ی عالی دست یافته‌اند و دفتر پیشگیری از معلولیت‌ها «خوب» ارزیابی شده است.

شبانی گفت: این ارزیابی حاکی است واحد مناسب‌سازی، توانبخشی روزانه، توانبخشی مراقبتی، سالمندان و توانمندسازی معلولین وابسته به معاونت توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی نیز دارای رتبه‌ی عالی ارزیابی شده‌اند.

وی اظهار داشت: بر اساس نتایج اجرای نظام‌نامه‌ی نظارتی سازمان بهزیستی، امور حقوقی، امور فرهنگی، پذیرش و هماهنگی، ارتباطات و امنیت شبکه، فناوری و اطلاعات آمار، برنامه‌ریزی و تحول اداری و نیز آموزش و پژوهش که از واحدهای تحت مدیریت مدیر کل بهزیستی می‌باشند دارای عملکرد عالی توصیف شده‌اند.

به گفته‌ی شبانی، همچنین ارزیابی دفاتر اشتغال، مسکن، مشارکت‌های مردمی و مؤسسات غیر دولتی، در معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان، «خوب» برآورد شده است.

مسؤول دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی بهزیستی خراسان رضوی در پایان گفت: در معاونت اجتماعی، دفاتر آسیب‌دیدگان اجتماعی، کودکان و نوجوانان، توانمندسازی زنان و شبه خانواده، همگی به رتبه‌ی عالی دست یافته‌اند.

کد خبر 22100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد